EDZÉSTÍPUSOK

Órára jelentkezem

ZUMBA

„Amikor táncolsz, nem az a célod, hogy egy bizonyos pontra megérkezz a táncparketten, hanem hogy minden lépést élvezz, míg odaérsz.”

Sokféle Zumba létezik. Az enyém egy valódi EDZÉS. A Zumba rengeteget ad testnek és léleknek egyaránt. A test egy kellemes aerob állóképességi edzést kap, ahol

fejlődik a keringési rendszer (szív és tüdő)

fokozódik az anyagcsere

javul a szervezet oxigén felvevő képessége

Bővebben
Órára jelentkezem

GERINCTRÉNING

„Egy gerinctréning óra után olyan érzése van az embernek, mintha minden ízülete újra lélegezhetne”

Gerinctréning óráimra elsősorban hölgyeket (és jó ritmusérzékű urakat) várok, mivel kellemes zenékre komponált, kreatív gyakorlatsorokkal dolgoztatjuk meg a gerincünket.

Bővebben
Órára jelentkezem

STRONG by Zumba

„Fedezd fel a Benned rejlő sportolót!”

A STRONG a következő mozgásformák kombinációja:

saját testsúlyos gyakorlatok, úgy mint guggolás, kitörés, állatjárások, támaszok (plankek)

erősítő és állóképesség fejlesztő gyakorlatok

kardiovaszkuláris edzés (szív és tüdőkapacitás fejlesztése)

pliometrikus gyakorlatok (ugrások, szökdelések pl.)

core (törzsizomzat és medence környéki izomzat) stabilizációs gyakorlatok

Bővebben
Órára jelentkezem

FUNKCIONÁLIS SZEMÉLYI és KIS CSOPORTOS EDZÉS

„Legyen a cél a célod. Engedd, hogy segítsek ezt elérni!”

Miért éppen funkcionális edzés?

mert a MINDENNAPI TEVÉKENYSÉGEK alapmozgásaihoz igazodik

mert nem izolált izomerősítés zajlik, hanem IZOMLÁNCOKBAN (több ízületet egyidejűleg mozgatva) gondolkozunk

mert az ízületi mobilitás fejlesztése után jön a stabilizálás, majd a helyes mozgásminták kialakítása és rögzítése

mert a MOZGÁSMINŐSÉG a fontos

mert komplexen fejleszt: erőt, gyorsaságot, állóképességet, koordinációt, egyensúlyt, flexibilitást és core stabilitást

mert csökkenti a sérülések kockázatát

Bővebben